понеделник, 14 март 2011 г.

Ех,Бати Евгени...

Тодоровден

Тодоровден

Тодоровден

Курс за съдии

Съдийски курс F3A, Спорт, Народен, Хели
25 - 27 март 2011 - Казанлък

Уважаеми колеги,
Българска федерация по авиомоделизъм организира курс за съдии 2011
за класовете F3A, Спорт и Народен, както и за Хели класовете.
Мероприятието ще се проведе в Казанлък на 25 (петък) начало 11 часа и
27 (неделя) март, като петък ще е ден за теоретична част, а неделя за
практически занятия на летището.
Условия - БФА поема храна и спане за курсистите за петък, и обяд в
неделя. Цената за спане за събота 26 март ще бъде 20 лв. в двойна
стая, която не се поема от БФА.
Моля да дадете предложения – до 3-ма човека от клуб за участие в курса
– краен срок 20 март.
БФА си запазва правото да одобри предложените курсисти.
Заявки с имена и ЕГН пращайте на bfa@dir.bg до 20 март.
На 21 март ще получите потвърждение с имената на участниците и
допълнителни указания.

гр София
11.03.2011 г Председател на БФА:

Сотир
Лазарков

Господа офицери,
Имате право да помислите и да ми се обадите, за да ви оформя заявката.
Янев

понеделник, 7 март 2011 г.

Не в сряда, а в петък

Ще работим в петък от 17 ч. заради ниските температури в клуба.

четвъртък, 3 март 2011 г.

Хоби-тв

Приятели от Русе ми се обадиха, че по Булсатком, телевизия Хоби-тв, е започнало излъчването на филма за клуба.

сряда, 2 март 2011 г.

В събота

Занятието в събота остава. В обичайното време.Има голяма вероятност тогава бати Евгени да се появи като предпролетно слънчице с добрата новина, че той, Димо и Ивайло заминават твърдо за Ченстохова на европейското. Стига да имат и някакви моделчета, че да не изглеждат само като ухажори на хубавите украинки.Ако пък и моторчетата им бръмчат, моделчетата хвърчат, Ивайло не зяпа само полските андреналинки ... току виж поутепали някой противник...Ех,мечтииии,мечтиииии !!!

неделя, 27 февруари 2011 г.

Студ...

За съжаление в клуба е такъв очарователен студ, че е по-добре да почакате до сряда...Тогава ще започне събирането и на скромните ви такси. Погледнете в "Моделистика" рубриката "Зов за помощ".Вярно е, че финансово сме под нулите, но няма страшно, ако решите една малка сума да внесем.

събота, 19 февруари 2011 г.

Важно!

На 19.02. и 26.02. няма да има занятия в клуба.Вероятно с големите мераклии ще се видим на 27.02., а с останалите - през март.

четвъртък, 10 февруари 2011 г.

Ф2Д

Ф2Д - ВЪЗДУШЕН БОЙ
ПО-СЪЩЕСТВЕНИ ИЗМЕНЕНИЯ,ВАЛИДНИ ОТ 2011 година
Към т.4.4.3 Площадка за “Въздушен бой”
Въвежда се трети кръг с радиус 22 метра.
Зоната между 20 и 22 метър е за разполагане на екипажите,зареждане
и презареждане с гориво и стартиране.
Пренасянето на паднал модел или лента става по външния 22 метров кръг.
Към т.4.4.5. Технически характеристики
Заглушителят трябва да е с кръгло напречно сечение с изход 6 мм.
Моделите трябва да бъдат оборудвани с устройство за спиране работата
на двигателя,което да се активира в случай ,че се получи скъсване/отрязване на кордите и моделът отлети.
Към т.4.4.6.Технически контрол
Прилагане тест на опън : модел,корди,ръкохватка - 20 кг.
Тест се прилага и върху ръкохватка и предпазния ремък -20кг.
Към т.4.4.9. Начин на стартиране
г ) Първият сигнал,даден от централния съдия/ намиращ се в близост до
пилотския кръг/ оповестява 30 секунден период, през който механикът(те)
или пилотът имат възможност да запалят и регулират двигателите.
е) От момента,в който официалният хронометрист е дал сигнал за стартиране,
състезанието трае 4 минути.
…..Централният съдия ще контролира проявите и на двамата пилоти и
би трябвало да издаде предупредителен жълт картон на всеки пилот,който използва груб или небезопасен начин на летене,причинява оплитания на
кордите или проявява на неспортсментско поведение.Всеки издаден жълт картон
/максимум по три на пилот за състезание/ ще бъде официално регистриран и
запазен за останалата част от състезанието.
За първи жълт картон се получават 40 наказателни точки.
Ако се прецени,че първият инцидент с жълт картон е сериозен,пилотът ще бъде дисквалифициран за това нарушение.
Към т.4.4.10. Завършване на състезанието
Преиграване/ -при равен резултат от 10точки или по-малко.
Към т.4.4.13. Използване на видео техника
Организаторът/съдиите може да използват видео записваща техника за контролиране на пилотите и пилотния кръг.
Записът може да се използва като средство за оценяване.
Очакваме и пълния превод на правилника.

Може да благодарите само на чичо си Розен, че ви е дал най-важната информация.Очаквам да бъде включена още една:
И да не се крадат на Стефчо моделите от неопитни карачи!!!

вторник, 1 февруари 2011 г.

F1A mechanical 3 positions timer


Много се надявам, че Васко, Дочко и Николай ще разгледат много внимателно този видеоматериал. Дано само не си остана с надеждите...